onsdag 2. mars 2011

En tøff start på vinterferien.

Det er fordi jeg ofte er plaget av agresiv svimmelhet, men noen ganger er den bare mild utgave. Den jeg hadde i går var agresiv og varte fra midt på dagen til langt utpå natta, så jeg sovna av utmattelse ved 4 – 5 tiden. våknet  i dag morres og var helt tåka. Gudselov at det er vinterferie og fri. i går ettermidag og kveld var jeg passe iform men sliten. så det begynte utpå kvelden. Dette syns jeg er ganske plagsomt. Mange ganger kan anfallet være i flere dager, så jeg må gå på jobb. kan ikke sitte hjemme selv om jeg er svimmel. jeg har vanskelig får å gå, synet blir enda verre en det pleier. prøver å være motivert på jobb men det er ikke så lett. i dag var jeg sliten men det kom seg utover dagen. Når jeg er så svimmel som jeg var: så må jeg bare sitte i en stol som kjennes som en karrusell. du blir ført frem å tilbake og hit å dit. sengen det samme bare enda verre. Da føles det ut som senga dreier på seg 180 grader i stor fart, og slik hålder det på til man sovner. Drømmer rart gjør man også. Dagen etter er kanskje like verre og slik holder det på til det stopper av seg selv. Når man er ute av dansen og man føler seg iform etter et slikt anfall, så går man sliten over hele dagen og flere dager etterpå, kanskje kommer det tilbake like fort som det forsvinner. Nå tror du at det kanskje er et epileptisk anfall men det føles andeledes. så de er ikke et tema. flere jeg kjenner i slekten har det samme, så jeg er ikke alene. Jeg ville bare skrive om det. og fortelle om det. Men nå må jeg legge meg, for å få ut resten av rusen etter en slik “karruselltur”.

Ingen kommentarer: