torsdag 3. mars 2011

En positiv opplevelse

Det hadde jeg i dag når jeg skulle høre på musikk via spotify. Det er fordi jeg er også hørselshemmet, ikke bare synshemmet som mange vet nå. Var på hørselskontrol i fjor. og fikk beskjed om å bruke høreapparat på det høyre øret mitt. har testet det i noen uker nå. Og har vært usikker om jeg vil bruke det  eller ikke. Men det snudde idag som jeg skrev først i innlegget mitt, så hadde jeg lyst til å høre på musikk gjennom spotify når jeg skal jobbe litt ved pcen. Opplevelsen var at jeg hørte musikken så klart å tydelig at jeg begynte å gråte av glede. så godt har jeg ikke hørt musikk i det heletatt gennom livet mitt som nå :-). Sånne opplevelser er det skjelden jeg har. Det er jammen bra etter en så tøff periode som jeg har hatt denne vinterferien med svimmelhet og det å komme seg til rette etter en slik karruselltur. kjenner det litt nå også. men er i skikkelig bra form nå :-). Nei nå må jeg jobbe litt videre med noen andre prosjekter jeg har gående, så kos deg videre utover dagen.

Ingen kommentarer: