fredag 18. februar 2011

Vil du bytte nettleser.

Nå er det enkelt. For bare sjekk ut min høyre side på bloggen der det ligger diverse reklame, twitter, Freendfee, flickr å andre ting av det jeg har lagt ut der. Der har det kommet ut en unik løsning der du kan laste ned opera sin nyeste nettleser. Altså Opera 11. Den bruker jeg nå. Det er fordi den kan synkronisere alle mine bokmerker å andre ting via opera link og opera unite. to nyttige ting man trenger. Opera Link er en bokmerkesynkroniseringstjeneste som du kan synkronisere din opera, Opera mobile eller opera min som du har på telefonen din. Da er det enkelt å finne det man har. Når du legger inn et bokmerke i f. eks. Opera så har du den på dine enheter uansett om det er pc, mobil eller nettbrett. Derfor liker jeg opera nå fortiden. Men jeg kommer til å skrive å teste nye versoner av både firefox og internet explorer når den tid kommer og kanskje skrive om det.

Ingen kommentarer: