fredag 28. januar 2011

Fredagsgodt uke 4.

Da er det endelig tid for fredagsgodt igjen. Dette er en avstemmingskonsept her på bloggen. Og det er ikke lett å finne en video hver gang. Derfor har jeg delt denne fredagsgodtkonseptet inn i to deler. Den ene delen er her der jeg legger ut en youtube/vimeo video og så kan du stemme på din video som du liker ved å kommentere den og si hva du synes, enten du ler eller gråter eller hater den. Når du kommenterer vidoen så har du automatisk lagt din stemme på videoen og jeg teller din stemme opp og den gjelder som 1 stemme blandt de mange kommentarene som kanskje kommer inn.

Er du medlem av gruppen min på facebook kan du poste en video på veggen for å gi meg et tips til konseptet, Men det er et men her: for andre medlemmer av gruppen skal like den videon ved å klikke liker på hver video. Jeg sjekker hvor mange liker den har fått når fredagen er kommet, og så legger jeg den ut her på Roy’s blogg (Gjelder ikke min nystartede Mickroblogg).det var den andre delen av konseptet.

Du lurer på om jeg tar å legger til mine stemmer når jeg kommenterer under hvert fredagsgodtinnlegg. Det har jeg satt som regel at kommentarene gjelder ikke, men jeg gir meg selv lov til å kommentere andres innlegg under hver video. Dette var nok lesing i dag, Men det er godt å fortelle bedre reglene for denne konkurransen som jeg kaller det.

Så over til harde fakta: Den forrige Videoen har fremdeles 0 stemmer siden det er ingen som gadd å kommentere den hitil. Men det er lov til å kommentere den enda, Men til neste fredag kl 21.00 skal jeg prøve å komme med februars første videosnutt å presentere vinneren av januars videosnutt. Og Den første som får stempelet fredagsgodt Nr 1.

Jeg har vært på youtube også denne gangen og har også denne uken hentet en videosnutt fra dyreriket. Kos deg.

 

Ingen kommentarer: