søndag 29. november 2009

Julebord å vinnerlykke.

Så er julebordsesongen igang for meg. Var på julebord gjennom lokalaget i norges blindeforbund i går. Vi var på Vardal høyfjellshotel og fikk servert god mat. Det var koldtbord, så det var bare å velge å vrake i all slags mat, både kald og varm. Tok en del kald mat og tilslutt juletarlerken som jeg gledet meg til. Avsluttet med dessert å kaffe. Etterpå gikk vi til et lite møterom der vi hadde utlodnig gjennom et åresalg vi pleier å ha. Da hadde jeg skikkelig vinnerlykke. Vant både første å andre premien :-). Andrepremien var en småstor pyntenisse som jeg satte utenfor soveromsdøren min. Så var det førstepremien: Det var jammen meg fruktkurven :-). Den var det mye frukt i, og en del andre ting som for eksempel sjokolade, ballonger, pose hasselnøtter, tre blokker med lapper der man kan skrive handlelisten sin på, Krus der man kan ha kaffen sin i, julebrus. Frukten pakket jeg inn å la i kjøleskapet. sjokoladen spiste jeg nesten opp når jeg tok morgenkaffen i kruset som var med. julebrusen satte jeg i kjøleskapet til senere bruk. Hasselnøttene skal jeg gi bort. Ballogene kastet jeg, for de har jeg ikke bruk for. Handlelisteblokkene skal jeg bruke en senere tid. Dettte kaller jeg skikkelig vinnerlykke. Har igjen et julebord til, men det er igjennom Onsdagklubben, som skal avholdes på Venabu høyfjellshotell den 11. desember. Da har jeg noe å glede meg til.

Ingen kommentarer: