lørdag 7. november 2009

Hvem der?

Jeg sitter å hører på internettradioen radiomix og lurer på om jeg virkelig har besøkende i min blogg. som jeg skrev i et lignende innlegg så er statistikken lav, og nesten ingen kommentarer. Jeg har tatt noen grep og registrert blogglinken min på flere blogglister for eksempel blogglisten, der alle mine innlegg gennereres og legges inn så alle kan se de. Men til ingen nytte. Jeg har merket at mange av vennene mine på facebook leser de . det er fordi inllegget kommer først på twitter, som videre sender den over til facebook og friendfeed. Skriver jeg så dårlig. og er innleggene for dårlig. Det lurer jeg på. jeg har ikke tid til å skrive hver dag på bloggen. Men twitrer en god del om de hverdagslige tingene på twitter. Jeg hadde skrivesperre i sommer noe som førte til en skikkelig lang bloggferie. Bilder har jeg ikke mye av, men de kommer når et motiv er bra eller morsomt. Derfor roper jeg ut her nå: hvem der?

Ingen kommentarer: