fredag 9. oktober 2009

Noen forrandringer i bloggen.

Huff så dårlig jeg er til å blogge, men prøver et litte innlegg for å informere om at bloggen min har forrandret seg litt. Den gode leser av min logg merker sikkert at det har kommet en del annoser i bloggen. Jeg bruker google adsemse. Denne tjenesten legger ut annoser slik at jeg jeg tjener litt penger for bloggen og det jeg skriver om. mange vil ikke ha reklame på nettsidene men for mange som blogger helt gratis er det lurt å tjene en liten slamp med penger for det jeg gjør, kanske er det mer spennende å blogge en del også. men lysten å blogge er god enda. jeg tenker så det knaker om gode og bra innlegg, men de går inn i hodet mitt å like fort ut igjen. har hatt det litt småtøft nå for tiden med økende afallsperiode med epilepsi og påfølgende ryggvondt som akkurat har gitt seg. NÅr det ble høstferie i forrige uke ble alt mye bedre, ryggen er god og ikke så like tøft, men jeg er vandt med tøffe perioder, for det har man av og til i livet. Det ser ut til å gå bra med epilepsien og alt har roet seg tror jeg. men dette er vanskelig og forutse. Men dette ble jo et lengere innlegg en det jeg hadde trodd så da får jeg nyte resten av fredagen. og tenke litt mer på bloggen som skal utvikle seg til å bli en enda bedre blogg.

Ingen kommentarer: