onsdag 18. juni 2008

Test av Firefox 3.0

Det er en del nettlesere som blir lansert nå i det siste. Jeg er akuratt ferdig med å teste opera 9.50, så kommer det jammen meg en ny lansering av firefox 3.0 Så da er det bare å teste igjen. Det er det jeg liker å gjøre innen data. Det å teste gratis programvare slik som nettlesere kontorpakker, epostprogramnner. Firfox bruker jeg som regel som standard nettleser siden jeg ikke liker ie. Men jeg har opera som en ekstra nettleser siden den er norsk og kjemperask på nedlasting av sider, og så har den bittorrent. firefox er rask på nedlasting, Men når jeg har diverse apps som blokkerer reklame og slikt, så tar det lang tid før siden er ordtlig nedlastet. Firefox er nå under testing, og den er bra. som jeg sa så har den bra nedlastingsfart på sidene. Du finner firefox 3.0 via denne linken under: http://www.firefox.no

Ingen kommentarer: