fredag 15. februar 2008

Fy så glatt det er.

Ja glatt er det, skikkelig glatt ute. Det er nesten så jeg ikke klarer å stå på beina. Det merket jeg i dag. Broddene brukte jeg ikke, for jeg skulle teste føret. Det var strødd litt på veiene og på fortauene . men det var lite med sand der. Når jeg gikk så ble jeg sintere og sintere når det ikke blir strødd skikkelig. brodder bruker jeg ofte men det hender at jeg må teste føret, og det gjør jeg ofte. For en uke siden falt jeg på en trafikkøy det var fotgjengerfelt der så det var lov til å gå der. Der lå jeg så lang jeg var. Det gikk bra Heldigvis. Det er bra for e6 er veldig trafikert. Men da var det ingen biler der. Huff det var skrekken kapittel. Har falt på samme sted før men da midt i veibanen. Da hadde jeg skikkelig dårlige sko. Det gikk bra denne gangen også, men jeg er skikkelig forsiktig når jeg skal krysse e6 på akkurat på dette stedet.

Ingen kommentarer: