torsdag 24. mai 2007

Den store glemme dagen.

Ja som tittelen sier, har jeg nesten glemt en del i dag. Først når jeg skulle gå til arbeid. Da glemte jeg veska som jeg låner fra arbeid til å gå med post for ringebu sag . Jeg gikk ut for å låse døra og det gjorde jeg, men da jeg kom ned trappa, så oppdaget jeg at veska ikke var med så var det bare å gå opp og låse meg inn igjen får å hente den. Den andre glemme episoden var når jeg skulle handle til mat til oss på arbeid, så holdt jeg på å glemme den hvite staven som jeg bruker når jeg går tur får å vise at jeg er synshemmet. Så var det bare å snu i gangen å gå inn på garderoben for å hente den. Staven stod godt plassert på plassen sin lengst inne i garderobeskapet. Men etter disse to episodene har jeg ikke glemt noe mer tror jeg.

Ingen kommentarer: